Automatinis apmokėjimas (e. sąskaita) – patogiausias sąskaitos apmokėjimo būdas, nes įmoką bankas nuskaito automatiškai, o Jums tereikia pasirūpinti, kad mokėjimo dieną Jūsų banko sąskaitoje būtų pakankamai lėšų. Užsisakyti e. sąskaitą galite savo banke nurodę Kliento numerį.
Kodėl turėčiau užsisakyti automatinį apmokėjimą (e. sąskaitą)?
Tai patogiausias sąskaitos apmokėjimo būdas, nes įmoką bankas kas kartą nuskaito automatiškai, o Jums tereikia pasirūpinti, kad mokėjimo dieną Jūsų banko sąskaitoje būtų pakankamai lėšų.
Automatiniai e. sąskaitos nuskaitymai dažniausiai vyksta dvi kalendorinės dienos po e. sąskaitos pateikimo. Pakeisti nuskaitymų dieną galima prisijungus prie savo e. bankininkystės arba banke.
Užsisakyti e. sąskaitą galite savo banke nurodę Kliento numerį.
Ar įvyko automatinis e. sąskaitos apmokėjimas?
Jei automatinio sąskaitos nuskaitymo dienomis Jūsų sąskaitoje nebuvo pakankamai lėšų ir nuskaitymas neįvyko, sąskaitos apmokėjimu turite pasirūpinti patys. Home3 televizija negali inicijuoti papildomų nuskaitymų.
Visą informaciją apie sąskaitas ir jų būseną galite matyti prisijungę prie savitarnos svetainės mano.home3.lt. Taip pat galite patikrinti prisijungę prie savo e. bankininkystės.
Ar automatinio e. sąskaitos apmokėjimo būdu yra nuskaitomos skolos?
Taip, jei skola bus įtrauka į naują sąskaitą. Kaip ir visais atvejais, svarbu, kad Jūsų banko sąskaitoje būtų pakankamai lėšų bei nebūtų viršytas nustatytas automatinio apmokėjimo limitas.