1. Home
  2. Home3 įranga
  3. Įrangos garantija
  4. Ar galiu atsinaujinti įrangą nepasibaigus sutarties laikotarpiui?

Ar galiu atsinaujinti įrangą nepasibaigus sutarties laikotarpiui?

Jūs galite atsinaujinti įrangą ir nepasibaigus mininimaliam sutarties laikotarpiui.

Jei Jūs norite atsinaujinti savo turimą įrangą, tai padaryti galite parašę el. paštu info@home3.lt, per pokalbių programėlę, esančią puslapio apačioje, arba paskambinę į Klientų aptarnavimo liniją 85 236 3365.

Jei pastebėjote klaidą – būsime labai dėkingi, jei apie tai mus informuosite! 🙂 Tai padaryti galite paspaudę šia klavišų kombinaciją kompiuteryje. Ctrl+Enter.

Ar šis straipsnis buvo naudingas?

Susiję straipsniai

Mums rūpi Jūsų nuomonė
Pasidalinkite savo nuomone ir pastebėjimais apie paslaugų kokybę bei aptarnavimą
Užpildyti anketą

Klaidos pranešimas

Žemiau pateiktas komentaras bus nusiųstas straipsnio autoriams