1. Home
  2. Paslaugos
  3. Sutarčių klausimai
  4. Kaip keisti Home3 sutarties sąlygas?

Kaip keisti Home3 sutarties sąlygas?

Likus iki sutarties minimalaus laikotarpio dviem mėnesiams ar mažiau

Likus iki Jūsų sutarties minimalaus laikotarpio pabaigos dviem mėnesiams su Jumis susisieks Lojalių Klientų vadybininkas. Su juo aptarsite sutarties pratęsimo sąlygas. Taip pat, į mus galite kreiptis ir savarankiškai, paskambinę į Home3 Klientų aptarnavimo liniją 8 5 236 3365.

Sutarties sąlygų keitimas nepasibaigus minimaliam sutarties laikotarpiui

Savo sutarties sąlygas pakeisti galite ir anksčiau, t. y. nelaukiant, kol pasibaigs minimalus sutarties laikotarpis. Šiuo atveju sutarties keitimas galimas tik pageidaujant įsigyti aukštesnį paslaugų planą. Tai galite padaryti paskambinę į Home3 Klientų aptarnavimo liniją 8 5 236 3365.

Jeigu norite susimažinti šiuo metu turimą paslaugų planą – tai galėsite padaryti tik pasibaigus Jūsų turimos sutarties minimaliam laikotarpiui.

Taip pat, jeigu turite su mumis sudarytą įrangos išsimokėtinai sutartį, tuomet sutarties sąlygas pakeisti galėsite tik pasibaigus minimaliam sutarties laikotapriui.

Jei pastebėjote klaidą – būsime labai dėkingi, jei apie tai mus informuosite! 🙂 Tai padaryti galite paspaudę šia klavišų kombinaciją kompiuteryje. Ctrl+Enter.

Ar šis straipsnis buvo naudingas?

Susiję straipsniai

Savitarnos svetainė
Savitarnos svetainėje daugelį veiksmų galėsite atlikti patys greičiau!
Mano Home3

Klaidos pranešimas

Žemiau pateiktas komentaras bus nusiųstas straipsnio autoriams