Signalas nutrūkti gali dėl kelių priežasčių:
1. Ilgai nesinaudojus paslauga;
2. Po paslaugų ribojimų, atnaujinus paslaugų teikimą;
Per savitarnos svetainę
Nutrūkusį signalą atnaujinti galite prisijungę prie savitarnos svetainės: www.mano.home3.lt ir paspaudę ant pasirinkimo Produktai.
Naujai atsidariusiame lange spauskite Atnaujinkite TV signalą. Atlikę tai, palikite imtuvą įjungtą ir signalas Jums bus išsiųstas 10 minučių laikotarpyje.
Skambučio metu (automatiškai)
Taip pat signalą galite atnaujinti paskambinę telefonu 8 5 236 3365. Susisiekus nurodytu telefono numeriu, pasirinkite, jog norite bendrauti techniniais klausimais (telefono klaviatūroje spauskite 3 ). Atlikus šį pasirinkimą, išgirsite pasiūlymą atnaujinti signalą, jeigu norite, jog signalas Jums būtų išsiųstas, telefono klaviatūroje spauskite 1. Atlikus šiuos veiksmus, išgirsite patvirtinimą, jog signalas Jums bus išsiųstas 15 minučių bėgyje. Po šio patvirtinimo, palikite imtuvą įjungtą ir po greičiau nei 15 minučių galėsite mėgautis televizijos paslauga.
Svarbu: Jog galėtumėte išsiųsti savarankiškai skambučio metu, turite skambinti iš sutartyje nurodyto telefono numerio.