Kaip atnaujinti signalą?

Signalas nutrūkti gali dėl kelių priežasčių:

1. Ilgai nesinaudojus paslauga;
2. Po paslaugų ribojimų, atnaujinus paslaugų teikimą;

Svarbu: Prieš atnaujinant signalą, įjunkite imtuvą.

Per savitarnos svetainę

Nutrūkusį signalą atnaujinti galite prisijungę prie savitarnos svetainės: www.mano.home3.lt ir paspaudę ant pasirinkimo Produktai.

Naujai atsidariusiame lange spauskite Atnaujinkite TV signalą. Atlikę tai, palikite imtuvą įjungtą ir signalas Jums bus išsiųstas 10 minučių laikotarpyje.

Skambučio metu (automatiškai)

Taip pat signalą galite atnaujinti paskambinę telefonu 8 5 236 3365 ir paspaudę 4.

Jei pastebėjote klaidą – būsime labai dėkingi, jei apie tai mus informuosite! 🙂 Tai padaryti galite paspaudę šia klavišų kombinaciją kompiuteryje. Ctrl+Enter.

Ar šis straipsnis buvo naudingas?

Susiję straipsniai

Savitarnos svetainė
Savitarnos svetainėje daugelį veiksmų galėsite atlikti patys greičiau!
Mano Home3

Klaidos pranešimas

Žemiau pateiktas komentaras bus nusiųstas straipsnio autoriams