Jei matote TV ekrane užrašą „Kortelė nėra tinkama šiam STB (Poravimo klaida)“ ir imtuvas bei kortelė buvo aktyvuoti tarpusavyje, rekomenduojame atnaujinti signalą, pagal žemiau esančią instrukciją.
Signalo atnaujinimas
Per savitarnos svetainę
Svarbu: Prieš atnaujinant signalą, įjunkite imtuvą.
Nutrūkųsi signalą atnaujinti galite prisijungę prie savitarnos svetainės: www.mano.home3.lt.
Prisijungus prie savitarnos svetainės spauskite ant pasirinkimo Produktai.
Naujai atsidariusiame lange spauskite ant pasirinkimo Atnaujinkite TV signalą. Atlikę tai palikite imtuvą įjungtą ir signalas Jums bus išsiųstas 10 minučių laikotarpyje.
Skambučio metu (automatiškai)
Taip pat signalą galite atnaujinti paskambinę telefonu 8 5 236 3365 ir paspaudę 4.
Svarbu: Prieš atnaujinant signalą, įjunkite imtuvą.
Nutrūkųsi signalą atnaujinti galite prisijungę prie savitarnos svetainės: www.mano.home3.lt.
Prisijungus prie savitarnos svetainės spauskite ant pasirinkimo Produktai.
Naujai atsidariusiame lange spauskite ant pasirinkimo Atnaujinkite TV signalą. Atlikę tai palikite imtuvą įjungtą ir signalas Jums bus išsiųstas 10 minučių laikotarpyje.
Skambučio metu (automatiškai)
Taip pat signalą galite atnaujinti paskambinę telefonu 8 5 236 3365 ir paspaudę 4.