1. Home
  2. Techniniai klausimai
  3. Hibridiniai imtuvai
  4. Užrašai TV ekrane
  5. Klaida „Šis kanalas nepriklauso jūsų paslaugų planui. Norėdami pakeisti planą, susisiekite su mumis tel. 8 5 236 3365“

Klaida „Šis kanalas nepriklauso jūsų paslaugų planui. Norėdami pakeisti planą, susisiekite su mumis tel. 8 5 236 3365“

Šis užrašas televizoriaus ekrane gali atsirasti tada, kada esate įsijungę kanalą, kuris nepriklauso Jūsų planui. Taip pat gali atsirasti nutrūkus signalui bei esant paslaugų ribojimams dėl neapmokėtų sąskaitų.


Žemiau yra nurodyti veiksmai, kuriuos Jums rekomenduojame atlikti eilės tvarka (nuo viršutinio iki apatinio):

Kanalo patikrinimas
Patikrinkite, ar užsakytas kanalas priklauso Jūsų planui. Rekomendauojame įjungti lietuviškus kanalus, pavyzdžiui TV3 kanalą.
Įsitikinkite ar buvo apmokėtos sąskaitos
Greičiausias bei patogiausias būdas įsitikinti ar Jūsų sąskaitos mokėjimas pasiekė mus – patikrinti savitarnos svetainėje, sąskaitų skiltyje:

Prisijungę prie savitarnos svetainės, spauskite ant pasirinkimo Sąskaitos.


Paspaudus ant pasirinkimo Sąskaitos, išsiskleis sąrašas, kuriame vėl spauskite Sąskaitos.



Naujai atsivėrusiame lange spauskite ant pasirinkimo sąskaitų sąrašas.



Jei stulpelyje Būklė matote apmokėta – tai reiškia, kad Jūsų mokėjimas mus sėkmingai pasiekė.

Jei mokėjimo būklė yra neapmokėta – įsitikinkite, kad pavedimo terminas jau praėjęs. Atliktas įmokas gauname:
Per paštą / perlo terminalą – 4 d. d. laikotarpyje
Banke / bankiniu pavedimu – 3 d. d. laikotarpyje
Savitarnoje – per 30 minučių
Jei nuo Jūsų mokėjimo, pagal pasirinktą mokėjimo būdą, praėjo daugiau laiko nei numatoma – maloniai prašome atsiųsti mokėjimo kvito kopiją per žemiau esantį gyvojo pokalbio langelį (chat) ar el. paštu info@home3.lt.

Imtuvo perkrovimas
Perkraukite imtuvą, ištraukdami imtuvo maitinimo laidą iš elektros lizdo ir įkišdami jį atgal. Palaukite kol imtuvas užsikraus.
Atnaujinkite signalą
Per savitarnos svetainę

Svarbu: Prieš atnaujinant signalą, įjunkite imtuvą.

Nutrūkusį signalą atnaujinti galite prisijungę prie savitarnos svetainės mano.home3.lt.
Prisijungus prie savitarnos svetainės spauskite ant Produktai.

Naujai atsidariusiame lange spauskite ant pasirinkimo Atnaujinkite TV signalą. Atlikę tai palikite imtuvą įjungtą ir signalas Jums bus išsiųstas 10 minučių laikotarpyje.

Skambučio metu (automatiškai)

Taip pat signalą galite atnaujinti paskambinę telefonu 8 5 236 3365 ir paspaudę 4.
Gamyklinių parametrų atstatymas
Hibridinio imtuvo nuotolinio valdymo pultelyje spauskite MENU mygtuką, pasirinkimų juostoje rinkitės Nustatymai ir patvirtinkite OK mygtuko paspaudimu.



Naujai atsivėrusiame lange rinkitės pasirinkimą Sistemos informacija, Hibridinio imtuvo nuotolinio valdymo pultelyje spauskite rodyklę į dešinę, išsirinkite Sistemos informacija ir rinkitės Gamykliniai nustatymai. Patvirtinkite pasirinkimą spausdami OK mygtuką. Įveskite Pin kodą – 0 0 0 0 (senose programinėse įrangose pin kodas gali būti: 1234) ir patvirtinkite OK mygtuku.

Naujai atsivėrusioje lentelėje rinkitės Atstatyti ir spauskite OK mygtuką.


Imtuvo perkrovimą patvirtinkite OK mygtuko paspaudimu (po imtuvo perkrovimo prasidės pirminis įdiegimas: kalbos parinktis).
Pirminis įdiegimas
Įjunkite imtuvą. Imtuvui kraunantis matomas šis vaizdas.

Imtuvo krovimosi metu vaizdas pasikeičia ir matomas šis vaizdas.

Jei imtuvas nėra prijungtas prie interneto LAN laidu – bus matomas papildomas pasirinkimas. Šiame, su nuotolinio valdymo pulteliu, pasirinkite „Discard“ ir spauskite OK.

Imtuvui užsikrovus, pasirinkite Lietuva ir pasirinkimą patvirtinkite OK mygtuku Hibridinio imtuvo pultelyje.
Programinės įrangos atnaujinimas
Hibridiniame imtuve programinę įrangą galima atnaujinti dviem būdais. Visada rekomenduojame tai atlikti „rankiniu“ būdu, kadangi šis yra efektyvesnis.

Per Meniu

Hibridinio imtuvo nuotolinio valdymo pultelyje spauskite MENU mygtuką, pasirinkimų juostoje rinkitės Nustatymai ir patvirtinkite OK mygtuko paspaudimu.
This image has an empty alt attribute; its file name is hSTB-Programine-1.png


Naujai atsivėrusiame lange rinkitės pasirinkimą Sistemos informacija, Hibridinio imtuvo nuotolinio valdymo pultelyje spauskite rodyklę į dešinę, išsirinkite Sistemos informacija ir spauskite Programinės įrangos atnaujinimas. Patvirtinkite pasirinkimą spusdami OK mygtuką.

This image has an empty alt attribute; its file name is hSTB-Programine-2.png


Įveskite Pin kodą – 0 0 0 0 (senose programinėse įrangose pin kodas gali būti: 1234) ir patvirtinkite OK mygtuku.
This image has an empty alt attribute; its file name is hSTB-Programine-3.png


Naujame lange gali tekti patvirtinti pasirinkimą OK mygtuko paspaudimu nuotolinio valdymo pultelyje.

Jei programinė įranga naujausia – jos atnaujinti neleis. TAČIAU, jei programinės įrangossiuntimas yra kaip galimo gedimo šalinimas – tai atlikite rankiniu būdu.
This image has an empty alt attribute; its file name is hSTB-Programine-4-1.png


Rankiniu būdu
This image has an empty alt attribute; its file name is hSTB-Programine-5.png



This image has an empty alt attribute; its file name is Home3remote.png







Imtuvo maitinimo laidą išjunkite iš elektros tinklo (nesvarbu, ar ištrauksite iš pačio imtuvo, ar iš elektros tinklo. Svarbu, kad ant imtuvo priekio nedegtų jokios lemputės);

Imtuvo maitinimo laidą įkiškite atgal į elektros tinklą;

Ant imtuvo priekio turi užsidegti žalios spalvos lemputė (ši užsidegs iš karto po raudonos spalvos lemputės, po 1sec);


This image has an empty alt attribute; its file name is hSTB-Programine-6.png
Raudona -> Žalia

This image has an empty alt attribute; its file name is hSTB-Programine-7.png



Imtuvo nuotolinio valdymo pultelyje spauskite ir atleiskite EXIT (TVPlay imtuvo pultelyje) arba Raudonos (Home3 imtuvo pultelyje) mygtuką (šis turi būti paspaudžiamas vos tik imtuve užsidegė žalia lemputė);

Imtuvo nuotolinio valdymo pultelyje spauskite skaičius (šia seka): 2-4-8-5;

Ekrane turi atsirasti programinės įrangos siuntimo užsklanda. Jei ši neatsirado – viską atliekame iš naujo perkrovę imtuvą.


This image has an empty alt attribute; its file name is hSTB-Programine-8.png
Meistro išsikvietimo galimybė
Jeigu aukščiau atlikti veiksmai Jums nepadėjo, susisiekite su mumis dėl meistro išsikvietimo galimybės.

Su mumis galite susisiekti šiais būdais: svetainės apačioje atidarykite pokalbių langelį arba kreipkitės į Klientų aptarnavimo liniją telefonu 8 5 236 3365.

Jei pastebėjote klaidą – būsime labai dėkingi, jei apie tai mus informuosite! 🙂 Tai padaryti galite paspaudę šia klavišų kombinaciją kompiuteryje. Ctrl+Enter.

Was this article helpful?

Related Articles

Mums rūpi Jūsų nuomonė
Pasidalinkite savo nuomone ir pastebėjimais apie paslaugų kokybę bei aptarnavimą
Užpildyti anketą

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: