1. Home
  2. Techniniai klausimai
  3. Hibridiniai imtuvai
  4. Užrašai TV ekrane
  5. Klaida ekrane „NDS kortelės ir imtuvo  klaida. Susisiekite su klientų aptarnavimo centru“

Klaida ekrane „NDS kortelės ir imtuvo  klaida. Susisiekite su klientų aptarnavimo centru“

Šis užrašas televizoriaus ekrane gali būti matomas dėl to, nes pas Jus yra aktyvuota kita įranga (imtuvas arba kortelė). Arba aktyvacijos metu Jūsų nepasiekė signalas, kurį Jus galite atnaujinti patys.

Jei matote TV ekrane užrašą „Kortelė nėra tinkama šiam STB (Poravimo klaida)“ ir imtuvas bei kortelė buvo aktyvuoti tarpusavyje, rekomenduojame atnaujinti signalą, pagal žemiau esančią instrukciją.

Signalo atnaujinimas
Per savitarnos svetainę

Svarbu: Prieš atnaujinant signalą, įjunkite imtuvą.

Nutrūkųsi signalą atnaujinti galite prisijungę prie savitarnos svetainės: www.mano.home3.lt.
Prisijungus prie savitarnos svetainės spauskite ant pasirinkimo Produktai.

Naujai atsidariusiame lange spauskite ant pasirinkimo Atnaujinkite TV signalą. Atlikę tai palikite imtuvą įjungtą ir signalas Jums bus išsiųstas 10 minučių laikotarpyje.

Skambučio metu (automatiškai)

Taip pat signalą galite atnaujinti paskambinę telefonu 8 5 236 3365 ir paspaudę 4.

Jei pastebėjote klaidą – būsime labai dėkingi, jei apie tai mus informuosite! 🙂 Tai padaryti galite paspaudę šia klavišų kombinaciją kompiuteryje. Ctrl+Enter.

Was this article helpful?

Related Articles

Mums rūpi Jūsų nuomonė
Pasidalinkite savo nuomone ir pastebėjimais apie paslaugų kokybę bei aptarnavimą
Užpildyti anketą

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: