Ką daryti, jei negavau sąskaitos?

Dėl negautos sąskaitos Klientas neatleidžiamas nuo mokėjimo. Nesvarbu, kokį sąskaitų gavimo būdą esate pasirinkę, savo sąskaitas bet kada galite peržiūrėti prisijungę prie savitarnos svetainės mano.home3.lt.

Jei neturite galimybės sąskaitų tikrinti internete, prašome rašyti mums adresu info@home3.lt arba paskambinti į Home3 Klientų aptarnavimo centrą telefonu 8 5 236 3365, kad būtų patikslintas Jūsų adresas ar telefono numeris, kur pageidaujate gauti informaciją apie išrašytas sąskaitas.

Kur rasti ir kaip skaityti išrašytą sąskaitą savitarnos svetainėje?
Kur rasti išrašytą sąskaitą savitarnos svetainėje?
Sąskaitų išklotinę galite rasti paspaudę čia: mano.home3.lt/invoices/invoices.
Prisijungę prie savitarnos svetainės, spauskite ant pasirinkimo Sąskaitos.


Išsiskleidusiame sąraše, pasirinkite Sąskaitos.



Naujai atsivėrusiame lange spauskite ant pasirinkimo Sąskaitų sąrašas.



Jei stulpelyje Būklė matote Apmokėta – tai reiškia, kad Jūsų mokėjimas mus sėkmingai pasiekė.

Sąskaitos paaiškinimas – kaip skaityti sąskaitą?

Jei pastebėjote klaidą – būsime labai dėkingi, jei apie tai mus informuosite! 🙂 Tai padaryti galite paspaudę šia klavišų kombinaciją kompiuteryje. Ctrl+Enter.

Was this article helpful?

Related Articles

Mums rūpi Jūsų nuomonė
Pasidalinkite savo nuomone ir pastebėjimais apie paslaugų kokybę bei aptarnavimą
Užpildyti anketą

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: