1. Home
  2. Savitarnos svetainė
  3. Jau turiu Home3 savitarnos paskyrą
  4. Ką daryti, jeigu nepavyksta prisijungti prie savitarnos svetainės?

Ką daryti, jeigu nepavyksta prisijungti prie savitarnos svetainės?

Jei bandote prisijungti prie savitarnos svetainės, bet Jums nepavyksta, rekomenduojame įsitikinti, ar esate užsiregistravę. Jeigu nesate užsiregistravę, čia rasite informaciją, kaip tai padaryti: https://pagalba.home3.lt/article/registracija-savitarnos-svetaineje/

Jei esate užsiregistravę, bet prisijungti Jums nepavyksta, tuomet rekomenduojame atstatyti slaptažodį. Tai padaryti galite dviem būdais:

1. Įvedus Kliento bei kortelės, kuri yra imtuve, numerį ir sugalvojus naują slaptažodį;
2. Įvedus Kliento bei telefono numerius, kurie yra nurodyti sutartyje.

Slaptažodžio atstatymas su Kliento bei kortelės, kuri yra imtuve, numeriu

Norint atstatyti slaptažodį su Kliento bei savo turimos kortelės, kuri yra įstatytą į imtuvą, numeriu, spauskite ant pasirinkimo Atstatyti slapažodį.

Naujai atsivėrusiame lange įveskite:
1. Kliento numerį;
2. Kortelės, kuri yra įstatyta į imtuvą, numerį;
3. Naują slaptažodį;
4. Pakartotinai įveskite naują slaptažodį.

Atlikus šiuos veiksmus, spauskite ant pasirinkimo Pateikti. Dabar galėsite prisijungti su nauju slaptažodžiu.

Slaptažodžio atstatymas su Kliento bei telefono numeriais

Norėdami atstatyti slaptažodį SMS žinute, spauskite ant pasirinkimo Gauti slaptažodį SMS žinute.

Naujai atsivėrusiame lange įveskite Kliento bei telefono numerius ir spauskite ant pasirinkimo Pateikti. Naują slaptažodį gausite trumpąja SMS žinute.

Jei pastebėjote klaidą – būsime labai dėkingi, jei apie tai mus informuosite! 🙂 Tai padaryti galite paspaudę šia klavišų kombinaciją kompiuteryje. Ctrl+Enter.

Was this article helpful?

Related Articles

Mums rūpi Jūsų nuomonė
Pasidalinkite savo nuomone ir pastebėjimais apie paslaugų kokybę bei aptarnavimą
Užpildyti anketą

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: