Ar mano mokėjimas pasiekė Home3 sąskaitą?

Taupydami Jūsų laiką – rekomenduojame įsitikinti, kad mokėjimas mus jau turėjo pasiekti arba patikrinti, galbūt jį jau gavome.

Jei mokėjimo neatlikote, bet norite tai padaryti, kaip tai padaryti galite sužinoti paspaudę šią nuorodą: https://pagalba.home3.lt/article/kaip-atsiskaityti-uz-home3-paslaugas/


Atskirai pranešti apie atliktą mokėjimą nėra būtina.

Greičiausias bei patogiausias būdas įsitikinti ar Jūsų sąskaitos mokėjimas pasiekė mus – tai patikrinti savitarnos svetainėje, sąskaitų skiltyje.

Jei stulpelyje Būklė matote apmokėta – tai reiškia, kad Jūsų mokėjimas mus sėkmingai pasiekė.

Kaip žinoti ar mokėjimas pasiekė Home3 paslaugų tiekėją?
Greičiausias bei patogiausias būdas įsitikinti ar Jūsų sąskaitos mokėjimas pasiekė mus – tai patikrinti savitarnos svetainėje, sąskaitų skiltyje:

Prisijungę prie savitarnos svetainės, spauskite ant pasirinkimo Sąskaitos.


Paspaudus Sąskaitos, išsiskleis sąrašas, kuriame vėl pasirinkite Sąskaitos.



Naujai atsivėrusiame lange spauskite ant pasirinkimo sąskaitų sąrašas.



Jei stulpelyje Būklė matote apmokėta – tai reiškia, kad Jūsų mokėjimas mus sėkmingai pasiekė.


Jei mokėjimo būklė yra neapmokėta – įsitikinkite, kad įmokos laikotarpis jau yra praėjęs. Atliktas įmokas gauname:

Per paštą / perlo terminalą – 4 d. d. laikotarpyje;
Banke / bankiniu pavedimu – 3 d. d. laikotapryje;
Savitarnoje – per 30 minučių.

Jei nuo Jūsų mokėjimo, pagal pasirinktą mokėjimo būdą, praėjo daugiau laiko nei numatoma – maloniai prašome atsiųsti mokėjimo kvito kopiją per žemiau esantį gyvojo pokalbio langelį (chat) ar el. paštu info@home3.lt.
Noriu pranešti, jog apmokėjau Home3 sąskaitą, kaip tai padaryti?
To daryti nėra būtina. Jei esate tikri, kad mokėjimas buvo atliktas teisingai – šis mus pasieks per tam numatytą laikotarpį. Per kokį laikotarpį mus pasiekia įmoka, galite patikrinti čia: https://pagalba.home3.lt/article/kiek-laiko-uztrunka-imokos-iskaitymas-home3-sistemoje/

Visgi, jei norite mus informuoti apie atliktą mokėjimą, tai padaryti galite atsiųsdami:

1. Mokėjimo kvito kopijos duomenis;
2. Mokėjimo kvito skenuotą ar fotografuotą versiją;

Į mūsų gyvojo pokalbio langelį (chat) ar el. paštu info@home3.lt

Jei pastebėjote klaidą – būsime labai dėkingi, jei apie tai mus informuosite! 🙂 Tai padaryti galite paspaudę šia klavišų kombinaciją kompiuteryje. Ctrl+Enter.

Ar šis straipsnis buvo naudingas?

Susiję straipsniai

Savitarnos svetainė
Savitarnos svetainėje daugelį veiksmų galėsite atlikti patys greičiau!
Mano Home3

Klaidos pranešimas

Žemiau pateiktas komentaras bus nusiųstas straipsnio autoriams