Ar mano mokėjimas pasiekė Home3 sąskaitą?

Taupydami Jūsų laiką – rekomenduojame įsitikinti, kad mokėjimas mus jau turėjo pasiekti arba patikrinti, galbūt jį jau gavome.

Jei mokėjimo neatlikote, bet norite tai padaryti, kaip tai padaryti galite sužinoti paspaudę šią nuorodą: https://pagalba.home3.lt/article/kaip-atsiskaityti-uz-home3-paslaugas/


Atskirai pranešti apie atliktą mokėjimą nėra būtina.

Greičiausias bei patogiausias būdas įsitikinti ar Jūsų sąskaitos mokėjimas pasiekė mus – tai patikrinti savitarnos svetainėje, sąskaitų skiltyje.

Jei stulpelyje Būklė matote apmokėta – tai reiškia, kad Jūsų mokėjimas mus sėkmingai pasiekė.

Kaip žinoti ar mokėjimas pasiekė Home3 paslaugų tiekėją?
Greičiausias bei patogiausias būdas įsitikinti ar Jūsų sąskaitos mokėjimas pasiekė mus – tai patikrinti savitarnos svetainėje, sąskaitų skiltyje:

Prisijungę prie savitarnos svetainės, spauskite ant pasirinkimo Sąskaitos.


Paspaudus Sąskaitos, išsiskleis sąrašas, kuriame vėl pasirinkite Sąskaitos.



Naujai atsivėrusiame lange spauskite ant pasirinkimo sąskaitų sąrašas.



Jei stulpelyje Būklė matote apmokėta – tai reiškia, kad Jūsų mokėjimas mus sėkmingai pasiekė.


Jei mokėjimo būklė yra neapmokėta – įsitikinkite, kad įmokos laikotarpis jau yra praėjęs. Atliktas įmokas gauname:

Per paštą / perlo terminalą – 4 d. d. laikotarpyje;
Banke / bankiniu pavedimu – 3 d. d. laikotapryje;
Savitarnoje – per 30 minučių.

Jei nuo Jūsų mokėjimo, pagal pasirinktą mokėjimo būdą, praėjo daugiau laiko nei numatoma – maloniai prašome atsiųsti mokėjimo kvito kopiją per žemiau esantį gyvojo pokalbio langelį (chat) ar el. paštu info@home3.lt.
Noriu pranešti, jog apmokėjau Home3 sąskaitą, kaip tai padaryti?
To daryti nėra būtina. Jei esate tikri, kad mokėjimas buvo atliktas teisingai – šis mus pasieks per tam numatytą laikotarpį. Per kokį laikotarpį mus pasiekia įmoka, galite patikrinti čia: https://pagalba.home3.lt/article/kiek-laiko-uztrunka-imokos-iskaitymas-home3-sistemoje/

Visgi, jei norite mus informuoti apie atliktą mokėjimą, tai padaryti galite atsiųsdami:

1. Mokėjimo kvito kopijos duomenis;
2. Mokėjimo kvito skenuotą ar fotografuotą versiją;

Į mūsų gyvojo pokalbio langelį (chat) ar el. paštu info@home3.lt

Jei pastebėjote klaidą – būsime labai dėkingi, jei apie tai mus informuosite! 🙂 Tai padaryti galite paspaudę šia klavišų kombinaciją kompiuteryje. Ctrl+Enter.

Ar šis straipsnis buvo naudingas?

Susiję straipsniai

Mums rūpi Jūsų nuomonė
Pasidalinkite savo nuomone ir pastebėjimais apie paslaugų kokybę bei aptarnavimą
Užpildyti anketą

Klaidos pranešimas

Žemiau pateiktas komentaras bus nusiųstas straipsnio autoriams