Mano paslaugos buvo apribotos dėl skolos: ką daryti?

Kuo skubiau padenkite sąskaitoje nurodytą sumą. Čia rasite informaciją, kaip tai padaryti (https://pagalba.home3.lt/article/kaip-atsiskaityti-uz-home3-paslaugas/).

Laikinai atnaujinti paslaugų tiekimą (išsiųsti laikinąjį signalą) yra galimybė, jei už paslaugas yra mokama avansiniu būdu bei už paslaugas yra vėluojama atsiskaityti ne daugiau nei 50 dienų. Laikinąjį signalą galite išsiųsti prisijungę prie savitarnos svetainės https://mano.home3.lt/ bei pasirinkę Produktai ir paspaudę ant Aktyvuoti Paslaugas.

Laikinasis singnalas truks šešias dienas, per kurias turime gauti įmoką, kad paslauga nebūtų apribota iš naujo. Taip pat už nematytą laikotarpį mokėti nereikės, bet proporcingai prasitęs minimalus sutarties laikotarpis. Paslaugų atnaujinimo mokestis – 2,90 Eur, kuris bus išrašytas kito mėnesio sąskaitoje.

Jei pastebėjote klaidą – būsime labai dėkingi, jei apie tai mus informuosite! 🙂 Tai padaryti galite paspaudę šia klavišų kombinaciją kompiuteryje. Ctrl+Enter.

Ar šis straipsnis buvo naudingas?

Susiję straipsniai

Mums rūpi Jūsų nuomonė
Pasidalinkite savo nuomone ir pastebėjimais apie paslaugų kokybę bei aptarnavimą
Užpildyti anketą

Klaidos pranešimas

Žemiau pateiktas komentaras bus nusiųstas straipsnio autoriams