Atskirai pranešti apie padengtą vėluojantį mokėjimą nebūtina.
Greičiausias bei patogiausias būdas įsitikinti ar Jūsų sąskaitos mokėjimas pasiekė mus – tai patikrinti savitarnos svetainėje, sąskaitų skiltyje.
Jei stulpelyje Būklė matote apmokėta – tai reiškia, kad Jūsų mokėjimas mus sėkmingai pasiekė.
Kaip žinoti ar mokėjimas pasiekė Home3 paslaugų tiekėją?
Greičiausias bei patogiausias būdas įsitikinti ar Jūsų sąskaitos mokėjimas pasiekė mus – tai patikrinti savitarnos svetainėje, sąskaitų skiltyje:
Prisijungę prie savitarnos svetainės, spauskite ant pasirinkimo Sąskaitos.
Paspaudus Sąskaitos, išsiskleis sąrašas, kuriame vėl pasirinkite Sąskaitos.
Naujai atsivėrusiame lange spauskite ant pasirinkimo sąskaitų sąrašas.
Jei stulpelyje Būklė matote apmokėta – tai reiškia, kad Jūsų mokėjimas mus sėkmingai pasiekė.
Jei mokėjimo būklė yra neapmokėta – įsitikinkite, kad įmokos laikotarpis jau yra praėjęs. Atliktas įmokas gauname:
Per paštą / perlo terminalą – 4 d. d. laikotarpyje;
Banke / bankiniu pavedimu – 3 d. d. laikotapryje;
Savitarnoje – per 30 minučių.
Jei nuo Jūsų mokėjimo, pagal pasirinktą mokėjimo būdą, praėjo daugiau laiko nei numatoma – maloniai prašome atsiųsti mokėjimo kvito kopiją per žemiau esantį gyvojo pokalbio langelį (chat) ar el. paštu info@home3.lt.
Prisijungę prie savitarnos svetainės, spauskite ant pasirinkimo Sąskaitos.
Paspaudus Sąskaitos, išsiskleis sąrašas, kuriame vėl pasirinkite Sąskaitos.
Naujai atsivėrusiame lange spauskite ant pasirinkimo sąskaitų sąrašas.
Jei stulpelyje Būklė matote apmokėta – tai reiškia, kad Jūsų mokėjimas mus sėkmingai pasiekė.
Jei mokėjimo būklė yra neapmokėta – įsitikinkite, kad įmokos laikotarpis jau yra praėjęs. Atliktas įmokas gauname:
Per paštą / perlo terminalą – 4 d. d. laikotarpyje;
Banke / bankiniu pavedimu – 3 d. d. laikotapryje;
Savitarnoje – per 30 minučių.
Jei nuo Jūsų mokėjimo, pagal pasirinktą mokėjimo būdą, praėjo daugiau laiko nei numatoma – maloniai prašome atsiųsti mokėjimo kvito kopiją per žemiau esantį gyvojo pokalbio langelį (chat) ar el. paštu info@home3.lt.
Noriu pranešti, jog apmokėjau Home3 sąskaitą, kaip tai padaryti?
To daryti nėra būtina. Jei esate tikri, kad mokėjimas buvo atliktas teisingai – šis mus pasieks per tam numatytą laikotarpį. Per kokį laikotarpį mus pasiekia įmoka, galite patikrinti čia: https://pagalba.home3.lt/article/kiek-laiko-uztrunka-imokos-iskaitymas-home3-sistemoje/
Visgi, jei norite mus informuoti apie atliktą mokėjimą, tai padaryti galite atsiųsdami:
1. Mokėjimo kvito kopijos duomenis;
2. Mokėjimo kvito skenuotą ar fotografuotą versiją;
Į mūsų gyvojo pokalbio langelį (chat) ar el. paštu info@home3.lt
Visgi, jei norite mus informuoti apie atliktą mokėjimą, tai padaryti galite atsiųsdami:
1. Mokėjimo kvito kopijos duomenis;
2. Mokėjimo kvito skenuotą ar fotografuotą versiją;
Į mūsų gyvojo pokalbio langelį (chat) ar el. paštu info@home3.lt
Jei mokėjimo neatlikote, bet norite tai padaryti, kaip tai padaryti galite sužinoti paspaudę šią nuorodą: https://pagalba.home3.lt/article/kaip-atsiskaityti-uz-home3-paslaugas/